فاکتور مهم در تکنولوژی های جدید دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی مدرن ایمپلنت فاکتور مهم در تکنولوژی های جدید دندانپزشکی
تکنولوژی های جدید دندانپزشکی

ایمپلنت

فاکتور مهم در تکنولوژی های جدید دندانپزشکی

ارسال شده توسط dentalcenter

کاشت دندان تاریخچه‌ی طولانی و موفقی در جایگزینی دندان ازدست‌ رفته دارد. در دهه های  اخیر جراحان متخصص با استفاده از تکنولوژی های جدید دندانپزشکی نتایج خوبی را بدست آورده اند.

تکنولوژی جدید ایمپلنت ایمن تر از روش های پیشین

ایمپلنت‌های دندان چگونه کار می‌کنند؟

ایمپلنت‌ های دندانی انقلابی را به‌ منظور ایجاد جایگزینی ثابت برای دندان‌های ازدست‌ رفته به پا کرده‌اند که بسیار شبیه به دندان‌های طبیعی هست، ایمپلنت‌های  دندان که در استخوان فک قرار می‌گیرند و بسیار  شبیه دندان‌های طبیعی هستند تنها روش جایگزین دندان ازدست‌ رفته، هست که دندان را بازسازی می‌کند، درحالی‌ که سایر روش‌ها تنها قسمتی از دندان که در دهان نمایان هست، یعنی تاج دندان را بازسازی می‌کنند.  ایمپلنت‌ ها می‌توانند جایگزین مناسب برای یک یا چند و یا همه دندان‌ های از دست ‌رفته باشند.

فاکتور مهم در تکنولوژی های جدید دندانپزشکی

به‌منظور اینکه ایمپلنت‌ها موفقیت‌های طولانی‌مدتی را به همراه داشته باشند، جراح باید آن‌ها را در محل مناسب در استخوان فک قرار دهد. وقتی ایمپلنت‌ها در موقعیت‌های درستی قرار بگیرند زیبایی و دوام بالایی در طول زندگی به همراه خواهند داشت. تحقیقات نشان داده که خروجی جراحی زمانی با ظاهری زیبا همراه خواهد بود و عملکردی درست خواهد داشت که ایمپلنت در جای درست و  مناسب قرار بگیرد.

کاشت ایمپلنت-کلینیک دندان پزشکی مدرن
کاشت ایمپلنت-کلینیک دندان پزشکی مدرن

روش  کارآمد و قابل پیش بینی

چگونه پیشرفت تکنولوژی باعث پیشرفت جراحی می‌شود؟ هدف از  تکنولوژی، ایجاد روش قابل پیش‌بینی و کارآمدتر در جراحی هست. به‌طوری‌که در این روش، میزان موفقیت افزایش می‌یابد و خطر کمتری به جهت ایجاد عوارض و شکست وجود خواهد داشت و نتایج به‌دست‌آمده طبیعی خواهد بود. هیچ شخصی دوست ندارد زمان زیادی را به جهت جایگزینی دندان صرف کند اما روش کارآمد تنها این روش نیست که زمان کمی برای درمان صرف شود، بلکه این موضوع اهمیت دارد که نتیجه‌ی جراحی با خونریزی و درد کمتر همراه باشد.

تکنولوژی های جدید دندانپزشکی جهت دستیابی به موفقیت مطلوب

گرچه میزان موفقیت کاشت ایمپلنت از زمان ورود آن به عرصه‌ی دندانپزشکی افزایش‌ یافته است اما کاشت ایمپلنت علم دقیقی نیست، همان‌طور که فناوری‌های جدید ظاهر شد دقت کاشت ایمپلنت در موقعیت مناسب افزایش یافت. قرارگیری ایمپلنت در موقعیت دقیق سه‌بعدی همیشه نیاز به برنامه‌ریزی گسترده دارد. جراحان دهان در هنگام کاشت ایمپلنت از قالب‌های جراحی و یا راهنمای جراحی استفاده می‌کنند.

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *