فیلم درمان سیاهی لثه با طب سنتی

درمان سیاهی لثه با طب سنتی

دندانپزشکی عمومی زیبایی دندان

فیلم درمان سیاهی لثه با طب سنتی

چهره افراد با لبخند زیبا جذاب می شود، هیچ نوع زیور آلات و یا آرایشی نمی تواند تاثیرلبخند زیبا را داشته باشد. در صورتی که عاملی باعث شود لبخند زیبا مختل شود، بر روی فرد تاثیر منفی می گذارد .یکی از این عوامل  لثه های سیاه  میباشد که باعث می شود فرد از چهره خود خجالت بکشد. از طرف دیگر جلوه ناخوشایندی نیز در بین مردم دارد پس برای درمان سیاهی لثه ،راهکار های سنتی ساده و آسانی ارائه شده است که به آن خواهیم پرداخت.

علت سیاهی لثه چیست ؟

قبل از بازگویی را ه های درمانی باید علت آن را متوجه شویم، تا بتوانیم راه حل خوبی برای درمان آن پیدا کنیم، علل بروز سیاهی لثه عبارتن از ، استرس، دارو، بهداشت ضعیف دهان، تغذیه نامناسب ، سیگار کشیدن ، درمان های دندان، ژنتیک و …

چگونگی درمان سیاهی لثه

روش های خانگی درمان سیاهی لثه عبارتند از :1) روغن لیمو: روغن لیمو خواص ضد باکتریایی و ضدعفونی کنندگی دارد که از عفونی شدن لثه ها جلوگیری کرده و به سلامت لثه ها و تمیزی دندان ها کمک می کند.اگر روغن لیمو در تماس مستقیم با دهان قرار بگیرد، باعث عفونت می شود . برای درست کردن روغن لیمو یک قاشق غذا خوری آب لیمو را با مقدار کمی روغن زیتون ترکیب کرده و خوب بهم می زنیم ، چند هفته صبر می کنیم تا روغن لیمو تهیه شود . هرروز صبح برای شستشو و بهبود سلامت دهان از این روغن استفاده کرده و نتیجه را مشاهده کنید.
2) آلوئه ورا:ژل آلوئه ورا با لثه های عفونی مقابله می کند . خواص ضد باکتری و ضد التهابی این ماده ، باکتری های مضر دهان را از بین می برد. مقدار کمی از ژل آلوئه ورا را استخراج کرده و آن را بر روی لثه ها ماساژ دهید، بعد از آن دهان را با آن به شکل کامل بشویید.
در این ویدئو که توسط گروه آموزشی و درمانی دندانپزشکی مدرن دوبله و ترجمه شده است به بیان سایر  راهکارها پرداخته شده است.