ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن

کلینیک دندانپزشکی مدرن تازه های دندانپزشکی ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن
محیط درمان کلینیک دندانپزشکی مدرن

تازه های دندانپزشکی

ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن

ارسال شده توسط dentalcenter

ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن کلینیک دندانپزشکی مدرن در تابستان 1394 در نارمک یکی از محله‌های اصیل شرق تهران افتتاح شد. ستون‌های کلینیک مدرن برمبنای تفکری متفاوت از سایر مراکز دندانپزشکی استوار گشت و با تکیه‌بر دانش نوین مدیریت به‌سرعت مسیر رشد و تعالی را به سمت افق‌های افتخار و مباهات پیش گرفت. مدرن در مدت کوتاهی شاخه‌های مختلف تخصصی دندانپزشکی را با شیوه‌ی بسیار متفاوت تفکیک و اجرا نمود و تفاوت چشمگیری را در کیفیت و نحوه‌ی ارائه خدمات خود با سایر مراکز ایجاد کرد. در ادامه به موضوع ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن می‌پردازیم. 

معرفی کلینیک دندانپزشکی مدرن

ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن با سرعت شگفت‌انگیزی رشد نمود تا بدان جا که از قالب یک درمانگاه دندانپزشکی خارج شد و به مجموعه‌ای مبدل گشت که امروز کلینیک تنها یکی از اجزای آن محسوب می‌شود. یکی از فعالیت‌های گروه مدرن آموزش علوم دندانپزشکی و انتقال تجربه‌ی گروه درمانگر به سایر دندان‌پزشکان می‌باشد در فعالیت‌های بین‌المللی مدرن برگزاری یک سمپوزیوم افتخارآمیز در شهر زیبای باکو در کشور آذربایجان می‌درخشد.مراودات علمی و درمانی مجموعه با دندان‌پزشکان آذربایجان تا حدی گسترش‌یافته که امروز موضوع جلسات مهره‌های اصلی دو طرف تاسیس یک دانشکده دندانپزشکی توسط گروه مدرن در باکو می‌باشد. مجموعه‌ی مدرن شامل چندین گروه حرفه‌ای می‌باشد که هریک با تبحر و مهارت در مسیر اهداف اصلی مجموعه گام برمی‌دارند.

ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن
گروه مدرن در سمپوزیوم باکو

ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن

گروه‌ درمانی:

متشکل از دندان‌پزشکان و کارشناسان متخصص و مسلط به تکنیک‌های روز دنیا که در سطح کشور و حتی خارج از مرزها در سطح بین‌الملل در سطح بالایی از رضایت‌مندی را در بیماران مجموعه ایجاد نموده‌اند.

انجام جراحی دندان
گروه درمانی کلینیک مدرن

گروه آموزشی:

یکی از ابعاد ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن گروه آموزشی است که شامل اساتید برجسته‌ی داخلی و خارجی که علاوه بر تعلیم همواره تیم درمانی مدرن را با مشاوره‌های ارزشمند خود همراهی نموده‌اند.

ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن
خانم امامی مدیر لابراتوار در حال آموزش
ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن
بخش جراحی کلینیک مدرن

گروه لابراتواری:

گروه لابراتواری که با به‌کارگیری بهترین مواد و تکنیک‌ها نقش بزرگی را در جلب رضایت بیماران ایفا نموده‌اند.

گروه لابراتوار مدرن
گروه لابراتوار مدرن
نمونه کست در لابراتوار مدرن
نمونه کست در لابراتوار مدرن

گروه کامل و حاضر کنترل عفونت:

یکی دیگر از ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن گروه کنترل عفونت که در زمینه‌ی بهداشت محیط، اصول را با حساسیت بالایی پیاده می‌نمایند تا ضامن سلامت خانواده‌ی بزرگ مدرن و مراجعین محترمش باشند.

گروه کنترل عفونت کلینیک مدرن
گروه کنترل عفونت کلینیک مدرن
بخش استریلیزاسیون کلینیک دندانپزشکی مدرن
بخش استریلیزاسیون کلینیک دندانپزشکی مدرن

گروه مشاورین کلینیک مدرن:

یکی از ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن گروه مشاورین است که از طریق مختلف حضوری، تلفنی و فضای مجازی همواره با صبوری و احترام بیماران و مراجعه‌کنندگان مجموعه را همراهی و تکریم نموده.

گروه مشاورین و پاسخگویی کلینیک مدرن
گروه مشاورین و پاسخگویی کلینیک مدرن

گروه فناوری اطلاعات:

که با طراحی و هدایت فضاهای چندرسانه‌ای سرمایه‌های معنوی ارزشمند مجموعه را در سطح وسیع به اشتراک می‌گذارند.

گروه حرفه‌ای استیج:

که با تولید برنامه‌های ویدئویی سهم بزرگی را در ارتفاع سطح آگاهی جامعه در زمینه‌ی علوم مرتبط با فعالیت‌های مجموعه‌ی مدرن به خود اختصاص داده‌اند.

گروه استیج کلینیک مدرن
پشت صحنه استیج کلینیک مدرن

گروه حقوقی:

یکی دیگر از ابعاد کلینیک دندانپزشکی مدرن گروه حقوقی کلینیک مدرن است که حدود قلمرو قانونی فعالیت‌های مدرن را در سطح کشور و بین‌الملل تعیین می‌نماید تا حریمی شکسته نشود و بر قانونی غبار جور و جفا ننشیند.

امروز مدرن یک بنیاد سازمان‌یافته است تحت راهبری مدیریت لایق و فاضل هدایت می‌شود و همواره می‌کوشد تا هرچه بیشتر خادم هم نوعانش باشد.

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *