ایمپلنت با گارانتی در کلینیک دندانپزشکی مدرن

کلینیک دندانپزشکی مدرن ایمپلنت, کلینیک دندانپزشکی مدرن ایمپلنت با گارانتی در کلینیک دندانپزشکی مدرن
ایمپلنت با گارانتی

ایمپلنت کلینیک دندانپزشکی مدرن

ایمپلنت با گارانتی در کلینیک دندانپزشکی مدرن

ارسال شده توسط dentalcenter

ایمپلنت با گارانتی : خدمات دندانپزشکی بعضا نیاز به چندین جلسه مراجعه بیمار و چندین مرحله اقدامات درمانی دارد. برخی از درمان‌ها باید تا مدتی و حتی گاهی مادام‌العمر چکاپ شوند تا با اقدامات پیشگیرانه و تکمیلی دوام درمان صورت گرفته افزایش یابد.ایمپلنت دندان بسته به شرایط بیمار، ناحیه درمان و تکنیک انتخاب‌شده از یک تا چند جلسه به طول می‌انجامد. چکاپ این درمان در سال اول دومرتبه و بعد از آن سالی یک‌بار به‌طور مادام‌العمر باید انجام شود. وقتی در یک مرکز ایمپلنت با گارانتی ارائه شود خیال بیماران آسوده خواهد بود.

ایمپلنت با گارانتی

میزان تعهد یک مرکز درمانی در قبال درمان‌های انجام‌شده ویژگی بسیار مهم و ارزشمند می‌باشد که اعتبار آن مرکز را نشان می‌دهد. و بیماران می‌توانند با خیال آسوده از آن مرکز خدمات دریافت کنند و اطمینان داشته باشند که مرکز درمانیشان حتی پس از انجام کار، آن هارا فراموش نمی‌کند و همواره بیماران را تحت نظر دارد و در خدمت‌رسانی و پاسخگویی آماده است و نسبت به بیمارانش تعهد دارد. هرروزه بیماران زیادی دیده می‌شوند که در میان مراحل درمانشان با تعطیلی ناگهانی مرکز درمان یا ترک کار ناگهانی دندان‌پزشکان مواجه شده‌اند و هیچ‌گونه دسترسی به دندان‌پزشک معالج خود ندارند و  جهت تکمیل پروسه درمانی و یا رفع اشکالات درمان انجام‌شده خود دچار مشکل می‌شوند و یا دندان‌پزشک معالج جهت رفع اشکالات مسئولیتی نمی‌پذیرد و پاسخگو نیست.

ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یک جایگزین برای دندان یا دندان‌های ازدست‌رفته است. درواقع یک عضو مصنوعی می‌باشد که پروتز متکی بر آن با نقش یک‌دندان را برای بیمار بازی کند. ازاین‌رو بسیار متحمل است که در روزهای ابتدایی راحتی و کارایی صد درصد را برای بیمار نداشته باشد و لازم باشد در مراجعات بعدی کم‌کم اشکالات رفع شود و تطابق بهتری با ایجاد شود. بیمار جهت پذیرش این عضو مصنوعی و پروتز متکی بر آن راهنمایی و حمایت شود. ضمن آن‌که عوامل بسیار زیادی در دهان،  دندان، بدن و نحوه‌ی زندگی افراد می‌تواند برای عمر و دوام ایمپلنت‌ها تاثیرگذار باشد. چکاپ های مرتب و مراقبت‌های دوره‌ای می‌تواند تا حد بسیار زیادی این عوامل را تحت تاثیر قرار داده و عمر و دوام ایمپلنت را افزایش دهد.

ارائه برگه گارانتی در کلینیک مدرن

ایمپلنت دندانی درمانی حساس، تخصصی و پرهزینه می‌باشد. بنابراین بیماران جهت دریافت این درمان خواهان تضمین می‌باشد. از این‌رو برخی مراکز برای خدمات ویژه خود از قبیل ایمپلنت، برگه گارانتی ارائه می‌نمایند. کلینیک دندانپزشکی مدرن به علت مرکزیت معتبر و بین‌المللی درمان ایمپلنت خود را گارانتی می‌نماید. و در پایان مراحل کاری برگه گارانتی را به همراه مشخصات قطعات و میزان به کار رفته در درمان به بیماران خود ارائه می‌دهد. و مادام‌العمر بیماران خود را فرامی‌خواند و آنان را چکاپ می‌نماید. ایمپلنت با گارانتی درواقع نشانگر احساس تعهد مرکز درمانی در مقابل خدمات ارائه‌شده می‌باشد. ایمپلنت با گارانتی اثبات‌کننده‌ی تخصصی بودن و قابل‌اعتماد بودن تیم درمانی، قابل‌اعتماد بودن متریال مصرفی و بالا بودن استانداردهای بهداشتی و مدیریتی یک مرکز می‌باشد.

به یاد داشته باشید که درمان ایمپلنت از حساسیت‌های خاصی برخوردار می‌باشد.بنابراین درمان خود را در مراکزی انجام دهید که در این زمینه‌ی کاری، حرفه‌ای و معتبر باشد و حتما درمان شما را گارانتی نماید. در کلینیک دندانپزشکی مدرن ایمپلنت‌ها گارانتی می‌شوند و کارت گارانتی برای آن‌ها صادر می‌شود. این به این معنا است که در مقابل ایمپلنت و قرار دادن آن ضمانتی وجود دارد و گارانتی ایمپلنت‌ها مادام‌العمر می‌باشد و کارت گارانتی ایمپلنت شامل لیبل ایمپلنت‌ها که چه برندی استفاده‌شده است و هم شامل لیبل متریال مصرفی است و هم نکات بهداشتی و رعایت اصول نکات بعد از قرار گرفتن ایمپلنت‌ها می‌باشد.

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *