تکنولوژی پیشرفته CBCT در کاشت ایمپلنت دندان

کلینیک دندانپزشکی مدرن ایمپلنت تکنولوژی پیشرفته CBCT در کاشت ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان

ایمپلنت

تکنولوژی پیشرفته CBCT در کاشت ایمپلنت دندان

ارسال شده توسط dentalcenter

تکنولوژی پیشرفته در کاشت ایمپلنت امکان مکان‌یابی دقیق ایمپلنت را فراهم می‌کند و زمان کار کوتاه‌تر می‌شود و درد پس از جراحی کمتر و نتایج ظاهری خیره‌کننده‌تر خواهد بود.

تکنولوژی پیشرفته در کاشت ایمپلنت

در کاشت دندان نیاز است با تکنولوژی‌های جدید کاشت ایمپلنت آشنا شوید.

CBCT: سی بی سی تی تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا سر را اسکن کند و نتیجه این خواهد بود که نماهای نامحدودی از دندان‌ها، استخوان و حتی بخش عصب را نشان داده و امکان برنامه‌ریزی دقیق درمانی فراهم می‌شود.

تکنولوژی در کاشت ایمپلنت-کلینیک دندان پزشکی مدرن
cbct-کلینیک دندان پزشکی مدرن

DEXIS DIGITAL INTRA ORAL ERAY: توانایی دیدن ظرافت‌ها با استفاده از رادیوگرافی دیجیتال برای تشخیص و درمان بسیار مهم است، با استفاده از تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تصاویر بسیار دقیق و واضحی را ارائه می‌دهد. این دستگاه از انحرافات تابشی جلوگیری کرده و درنتیجه مانع تابش بیش‌ازحد اشعه می‌شود.

COREC OMNICAM: این دوربین برای ضبط ویدئو رنگی و کامل، از حفره دهان استفاده می‌شود، همان‌طور که دوربین دردهان ( بر روی دندان) حرکت می‌کند، یک عکس فانتزی با رنگ کامل و با وضوح‌بالا نمایش داده می‌شود و این تصویر تفاوت‌های بافت نرم، آمالگام و طلا و… را نشان می‌دهد.

راهنمای ایمپلنت دندان GUIDE SMILE: این سیستم به ما این اجازه را می‌دهد تا یک فرآیند کاشت کامل را برنامه‌ریزی کنیم، داده‌های جامع جمع‌آوری‌شده از اسکن مخروطی سه‌بعدی، برای جراحی بدون هیچ حدس و گمان استفاده می‌شود که در این صورت ایمنی و دقت روش بسیار بالا می‌رود.

SIRO LASER: به‌جای استفاده از یک چاقوی جراحی برای انجام جراحی‌هایی که نیاز به برش دارند می‌توان از یک لیزر استفاده کرد که عمل برش را دقیق‌تر و سریع‌تر و بدون برش اضافه سایر نواحی به انجام می‌رساند.

تکنولوژی در کاشت ایمپلنت-کلینیک دندان پزشکی مدرن
SIRO LASER-تکنولوژی در کاشت ایمپلنت-کلینیک دندان پزشکی مدرن

ابزار تست ایمپلنت (PERIO TEST): این تکنولوژی جهت تست ایمپلنت کاشته شده استفاده می‌شود. کارایی آن به این صورت است که از طریق امواج الکترومغناطیسی تولیدشده و از طریق امواج الکترونیکی کنترل می‌شود. این یک نمونه پیشرفت برای روش‌های قدیمی (ضربه-ضربه) است که برای تعیین پایداری دندان طبیعی به کار می‌رود.

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *