سینوس لیفت بسته (Close Sinus Lift)

سینوس لیفت

ایمپلنت جراحی دندان

سینوس لیفت بسته (Close Sinus Lift)

ارسال شده توسط dentalcenter

در روش سینوس لیفت بسته (Close Sinus Lift) برای جابجایی کف سینوس نیازی به جراحی نیست. پس از مشخص شدن محل ایمپلنت، زمان کاشت ایمپلنت کف سینوس ماکسیلا به سمت بالا منتقل می شود. سپس با پودر استخوان ناحیه مورد نظر پر شده تا بتوانیم کاشت ایمپلنت را انجام دهیم.

مزایای Close Sinus Lift

یکی از مزایای سینوس لیفت Close درد و تورم کم می باشد. اگر بیمار تحلیل لثه زیادی نداشته باشد مدت زمان درمان آن 4 ماه کاهش پیدا می کند.

Close Sinus Lift
Close Sinus Lift

گاهی بیمار در کنار کاشت ایمپلنت بسته به شرایط قابلیت انجام هر دو جراحی سینوس لیفت باز یا بسته را دارد. در این حالت جراح ترجیحا سینوس لیفت Close را انجام میدهد. علت آن نیز عوارض و درد کمتر برای بیمار می باشد.

تفاوت Close Sinus Lift با  Open Sinus Lift

برعکس سینوس لیفت باز جراحی بزرگی در نوع بسته انجام نمیشود. از این رو نیازی به وجود کیت جراحی نیست. در واقع در کنار کاشت ایمپلنت کف سینوس بیمار بالا زده میشود.

قبل از کاشت ایمپلنت با توجه به عکسهای گرفته شده از بیمار نیاز به سینوس لیفت باز و یا بسته مشخص میشود. لازم به ذکر است هر دو جراحی فوق کاملا شناخته شده بوده و درصد بسیار بالای موفقیت را دارد. به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی خاصی برای بیمار نخواهد داشت.

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *