ملاک های ایمپلنت خوب | دکتر حمیدی

ملاک های ایمپلنت خوب

ایمپلنت پاسخ به سوالات دندانپزشکی در زمان کرونا

ملاک های ایمپلنت خوب | دکتر حمیدی

ارسال شده توسط dentalcenter

ایمپلنت خوب

ملاک های یک ایمپلنت خوب این است که بیمارانی که در حال انجام خدمات ایمپلنت هستند یا  بعد از انجام ایمپلنت و روکش ، به مشکل برخوردند؛ به عنوان مثال هیلینگ دندانشان به مشکل دارد؛ جای هیچ نگرانی نیست با ویزیت و بررسی شرایط مجدد جایگزین میشود.

بیمارانی که روکش را تحویل گرفتند اما مشکل افتادن روکش ، لقی و یا آبسه و تورم کنار روکش و یا حتی درد دارند. از آنجاییکه ایمپلنت یک درمان تخصصی است و بخش های مختلفی دارد ، ممکن است شما آگاهی لازم را نداشته باشید. این مسئله میتواند نگران کننده باشد که میتوانید با مشاوران کلینیک مدرن تماس بگیرید ، اطلاعات لازم را دریافت و به نگرانی های خود پایان دهید.

ملاک های ایمپلنت خوب چیست ؟

در واقع تنها برند ایمپلنت و یا جراح ملاک های یک ایمپلنت خوب نیستند، بلکه عوامل متعددی در ایجاد یک ایمپلنت خوب تاثیرگذارند . مجموعه کلینیک دندانپزشکی مدرن از اخرین تکنولوژی روز دنیا یعنی درمان ایمپلنت دیجیتال استفاده میکند. ایمپلنت دیجیتال را میتوان به یک روزه

مجموعه کلینیک دندانپزشکی مدرن با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز دنیا درمان ایمپلنت دیجیتال را بصورت ایمپلنت یک روزه انجام میدهد و با دارا بودن لابراتوار تخصصی و گروه حرفه ای متخصصان پروتز سعی بر هموار کردن و کوتاه کردن زمان ایمپلنت با بهترین نتیجه را دارد .

بیمارانی که میخواهند برای ایمپلنت و جراحی اقدام کنند ولی در شرایط فعلی نگران رفت و آمد هستند ؛ شما میتوانید عکس OPG و CBCT خودتان را برای مجموعه ما ارسال کنید تا دندانپزشکان ما به شما مشاوره های لازم را بدهند و یا حتی در صورت نیاز برای شما ویزیت اولیه را به صورت حضوری تجویز کنند و یا بصورت آنلاین پاسخگوی شما هستند .

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *