ایمپلنت جایگزین پل دندان فرسوده

کلینیک دندانپزشکی مدرن ایمپلنت ایمپلنت جایگزین پل دندان فرسوده
ایمپلنت جایگزین پل دندان

ایمپلنت

ایمپلنت جایگزین پل دندان فرسوده

ارسال شده توسط dentalcenter

بریج های دندانی که دچار فرسودگی شده‌اند، باعث به وجود آمدن دردسر و مشکلاتی در بهداشت دهان و دندان می‌شوند، طبق گفته‌ی محققان این بریج ها به‌هیچ‌وجه نباید جایگزین ایمپلنت‌های دندانی بشوند، بسیاری از افراد حدود 20 سال است که بریج را به‌عنوان جایگزین دندان ازدست‌رفته در دهان خود دارند. ایمپلنت جایگزین پل دندان بهترین گزینه برای دندان فرسوده است.

ایمپلنت جایگزین پل دندان

به گفته‌ی محققان زمانی بریج دندانی برای جایگزینی دندان ازدست‌رفته استفاده شده و در آن زمان عمومیت داشته است. بریج دندانی فرسوده برای دندان‌های سالم بسیار مضر می‌باشد، به‌طور کلی یک بریج به هیچ جا وابسته نیست، پس چرا از چیزی استفاده کنیم که به هیچ‌چیز وابستگی دارد؟ برای بسیاری از بیماران کاشت ایمپلنت برای جایگزینی دندان بهترین درمان است زیرا باعث حفظ استخوان فک می‌شود، به‌ راحتی می‌توان نخ دندان کشید، که پوسیده نشود و همچنین عملکردی مانند دندان طبیعی دارد. مانند بریج در ایمپلنت کردن دندان نیازی به آسیب به دندان‌های اطراف نیز نمی‌باشد. در طی دو دهه گذشته در طرح درمان‌های prosthodontic به دلیل پذیرش ایمپلنت‌های دندانی به‌عنوان گزینه‌ای برای جایگزینی طولانی‌مدت دندان ازدست‌رفته به‌صورت چشم‌گیری تغییر کرده است. طبق گفته‌ی محققان چرا روش‌های پرخطر را به کار ببریم، درحالی‌که ایمپلنت‌های دندانی قابل پیش‌بینی و جایگزین بهتری هستند.

ایمپلنت جایگزین پل دندان-کلینیک دندان پزشکی مدرن
ایمپلنت جایگزین پل دندان-کلینیک دندان پزشکی مدرن

پل‌های دندانی به‌طورکلی بعد از 5 تا 10 سال با شکست مواجه خواهند شد. زیرا این پل‌ها دندان را به دندان مجاور متصل می‌کند، بنابراین پس از مدتی سطوح ریشه در زیر پل به دلیل غیرممکن بودن رعایت صحیح بهداشت در آن و عدم توانایی کشیدن نخ دندان دچار پوسیدگی می‌شود و به دلیل غیرممکن بودن تصحیح آن، بریج باید جایگزین شود. همچنین مشاهده می‌شود دندان‌های که پل روی آن‌ها قرار داشت دچار مشکل شده و نیازمند پل‌های بلندتر است که باعث سازش بیشتر می‌شوند. امروزه عمل جراحی ایمپلنت دندانی بسیار دقیق انجام‌شده و باعث افزایش سرعت انجام آن می‌شود، همچنین دارای دوام طولانی و با 97 درصد نرخ موفقیت جراحی همراه بوده است. قبل از تصمیم‌گیری برای جایگزینی دندان پل ایمپلنت دندان را به‌عنوان اولویت قرار دهید.

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *