روش های پیوند استخوان کاشت ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی مدرن جراحی دندان روش های پیوند استخوان کاشت ایمپلنت
روش های پیوند استخوان

جراحی دندان

روش های پیوند استخوان کاشت ایمپلنت

ارسال شده توسط dentalcenter

روش های پیوند استخوان کاشت ایمپلنت به عنوان جایگزینی برای دندان های از دست رفته به کار می رود، برای کاشت ایمپلنت باید حجم استخوان به میزان کافی وجود داشته باشدتا ایمپلنت به استخوان جوش بخوردو جراحی با موفقیت همراه باشد.بعضی مواقع کاشت ایمپلنت بلافاصله پس از کشیدن دندان انجام نمی شود، چرا که استخوان فک به دلیل عدم حضور دندان، کوچک شده و تحلیل استخوان رخ می دهد.علت تحلیل استخوان ضعف بدن فرد نیست، بلکه فرآیندی طبیعی است که در آن استخوان فرد ضعیف می شود . چنانچه تصمیم به کاشت ایمپلنت برای این افراد بگیریم، باید استخوان بیشتری موجود باشد، تا بتوان ایمپلنت را در آن محکم جایگذاری کرد . روش های پیوند استخوان کاشت ایمپلنت مختلف می باشد که بررسی آنها در ویدیو فوق پرداخته شده است.

روش های پیوند استخوان کاشت ایمپلنت کدامند ؟

پیوند socket ؛ پیوند استخوانی است که هنگام کشیدن دندان صورت میگیرد، بلافاصله پس از این که دندان کشیده می شود، ماده پیوند استخوان به حفره تزریق می شودتا فرآیند هیلینگ انجام شود.استخوان ترمیم می شود، سپس ایمپلنت دندانی روی آن قرار می گیرد .

در مواردی که تحلیل استخوان بیش تر باشد، از روش دیگری استفاده می کنیم .ابتدا یک بلوک استخوانی را به جهت پیوند بافت زنده قرار می دهیم، تا استخوان تحلیل رفته را جبران کند . بلوک ها با شکل و اندازه خاص تهیه شده و در محل مورد نظر پیچ می شوند، سپس دندان آمادگی کافی را برای کاشت ایمپلنت خواهد داشت.

اگر امکان استفاده از بلوک استخوانی وجود نداشته باشد، محل مورد نظر با پودر استخوان پر شده و بر روی آن ممبرین قرار داده می شود . این روش، روش مصنوعی پیوند استخوان است.پس از گذشت مدت زمان مشخص که استخوان فک ، حجم کافی برای کاشت ایمپلنت را کسب کرد، اقدام به کاشت در آن ناحیه می کنیم. در این صورت جراحی با موفقیت همراه خواهد بود.

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

2 دیدگاه برای“روش های پیوند استخوان کاشت ایمپلنت

  1. سلام چطور میشه عکس فک رو بفرستم چون لثه و استخوان تحلیل رفته و ایمپلنت نیاز دارم هزینه طول درمان روبفرمایید

    1. با مشاورین مجموعه در تماس باشید به صورت کامل راهنمایی تون میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *