کاشت ایمپلنت یک روزه دندان( ویدئو)

کلینیک دندانپزشکی مدرن ایمپلنت کاشت ایمپلنت یک روزه دندان( ویدئو)
کاشت ایمپلنت یک روزه دندان

ایمپلنت

کاشت ایمپلنت یک روزه دندان( ویدئو)

ارسال شده توسط dentalcenter

ایمپلنت یک روزه

نداشتن دندان برای هیچکس خوشحال کننده نیست و گاها برای بعضی ازافراد شرم آورهم هست. در این مواقع میتوان از ایمپلنت که بهترین جایگزین برای دندان از دست رفته شما میباشد ، استفاده کرد. 

اما کاشت ایمپلنت یک پروسه طولانی3 الی 6 ماه است؛ به همین دلیل کلینیک مدرن کاشت ایمپلنت یک روزه را نجام میدهد.

ایمپلنت یک روزه یا دیجیتال بروزترین روش برای کاشت دندان است که متقاضیان زیادی دارد.

تفاوت کاشت ایمپلنت یک روزه و معمولی :

تفاوت بین ایمپلنت‌های فوری و ایمپلنت‌هایی که به روش رایج قرار داده می‌شوند، فاصله بین قرار دادن فیکسچر و روکش دندان است . در ایمپلنت یک‌روزه ، با توجه به موقعیت استخوان فک و میزان استخوان می‌توان هم‌زمان با کشیدن دندان، پایه ایمپلنت را قرار داد. همچنین میتوان در همان روز روکش موقتی به بیمار  داد.
زمانی که شخصی بااستخوان تحلیل رفته تصمیم به کاشت ایمپلنت می‌گیرد، جراح پس از بررسی ابتدا باید پیوند استخوان را برای او انجام دهد. انواع پیوند استخوان در جراحی کاشت ایمپلنت برای افرادی که استخوان تحلیل رفته دارند وجود دارد؛ که استخوان از بخش‌های مختلف از بدن خود شخص تهیه می‌شود یا از پودر استخوان موجود در بازار به‌عنوان محرک برای رشد استخوان استفاده می‌شود ،تا قطر استخوان افزایش یابد.
در این صورت متقاضی پس از انجام graft یا پیوند استخوان باید مدتی را جهت افزایش قطر استخوان صرف کند، اما درروش کاشت ایمپلنت یک روزه دندان، قطر استخوان کافی بوده و جراح بلافاصله پس از قرار دادن پایه ایمپلنت یا فیکسچر، اباتمنت و درنهایت روکش را نیز قرار می‌دهد.این فرآیند با برش لثه و یا بدون برش لثه انجام می‌شود. درروش بدون برش لثه، جراحی اینگونه است که محل قرارگیری ایمپلنت گاها به وسیله راهنمای جراحی  مشخص شده و پایه ایمپلنت در آن قرار داده می شود.
ویدئوی بالا کاشت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی مدرن در یک روز همزمان با کشیدن دندان را نشان می دهد.

نوشته شده توسط dentalcenter

http://clinicmodern.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *